Programul de lucru cu publicul al S.P.C.L.E.P. Mediaş-Compartiment Evidența Persoanelor în perioada alegerilor parlamentare este următorul:
Sâmbătă, 10.12.2016: 08.00 – 16.00
Duminică, 11.12.2016: 07.00 – 21.00.
În ziua de sâmbătă, 10.12.2016, în intervalul orar 08.00 – 16.00:
– se primesc documentații pentru eliberarea Cărții de Identitate, a cărții provizorii de identitate, pentru înscrierea mențiunii de reședință;
– se eliberează acte de identitate pentru care au fost depuse documentații înainte de 10.12.2016.
În ziua de duminică, 11.12.2016, în intervalul orar 08.00 – 14.00:
– se primesc documentații pentru eliberarea Cărții de Identitate, a cărții provizorii de identitate, pentru înscrierea mențiunii de reședință;
– se eliberează acte de identitate pentru care au fost depuse documentații înainte de 10.12.2016.
În ziua de duminică, 11.12.2016, în intervalul orar 14.00 – 18.00:
– se primesc documentații pentru eliberarea cărții provizorii de identitate, pentru înscrierea mențiunii de reședință;
– se eliberează acte de identitate pentru care au fost depuse documentații înainte de 10.12.2016.
În ziua de duminică, 11.12.2016, în intervalul orar 18.00 – 20.00:
– se primesc documentații pentru eliberarea cărții provizorii de identitate, pentru înscrierea mențiunii de reședință;
– se eliberează acte de identitate, inclusiv cele pentru care au fost depuse documentații în 10.12.2016 și în 11.12.2016, până la ora 14.00.
În ziua de duminică, 11.12.2016, în intervalul orar 20.00 – 21.00:
– se eliberează acte de identitate, inclusiv cele pentru care au fost depuse documentații în 10.12.2016 și în 11.12.2016 (până la ora 14.00).
Precizăm că documentațiile care vor fi depuse în 10.12 şi 11.12.2016, în vederea obținerii de CI/CiP/reședință, trebuie să fie COMPLETE (inclusiv taxe).
Actele necesare eliberării actelor de identitate, pentru fiecare motiv în parte, se regăsesc la avizierul S.P.C.L.E.P. şi pe site-ul Primăriei Municipiului Mediaș.