Campania umanitară „Hrăneşte un zâmbet” – ediţia a X-a a ajuns la final. Au fost hrănite zâmbetele a peste 200 de elevi cu o situaţie materială precară dar cu o situaţie şcolară bună. Campania umanitară „Hrăneşte un zâmbet” se desfăşoară de două ori pe an, în proximitatea Sărbătorilor de Paşti şi de Crăciun şi are rolul de a susţine familiile eleviilor cu oportunităţi reduse. Pentru sprijinirea campaniei s-au alăturat şi alte organizaţii pentru tineret din Mediaş, UTDM Mediaş şi Rotaract Club Mediaş.
„Ediţia a X-a a campaniei „Hrăneşte un zâmbet” reprezintă un nou succes pe care eu şi Consiliul Local al Tinerilor l-am bifat. Campania a sensibilizat o bună parte a medieşenilor iar pentru acest lucru, în nume personal, le mulţumesc tuturor celor care au donat! Doresc să le mulţumesc şi instituţilor şi societăţiilor comerciale care s-au alăturat campaniei, asociaţiilor partenere amintite mai sus şi supermarketurilor Konsta Splendid, Billa şi Penny Market. Au fost cu toţii exemple pentru toţi tinerii implicaţi în campanie dar şi străini de aceasta. ” a mai adăugat primarul tinerilor Sergiu Lazăr.