Interpelare a senatorului Claudiu Mureșan: ”Apel către furnizorii de utilități: Redeschideți birourile de relații cu clienții” (P)

0

Am transmis două interpelări, către EOn si Electrica, solicitându-le să redeschidă urgent punctele de contact cu clienții de la Sibiu, Mediaș, Dumbrăveni, Cisnădie, Avrig și Agnita.

Zeci de oameni îmi trec pragul biroului parlamentar și alte zeci îmi scriu, în fiecare săptămână, despre calvarul pe care îl trăiesc din cauza facturilor de gaz și curent care le ajung, luni de zile, cu sold zero, sau cu sume mult prea mari pentru a le putea plăti, aferente mai multor luni.

Furnizorii de utilități și-au închis birourile de relații cu clienți, iar acum, cetățenii sunt invitați să folosească mijloacele moderne de comunicare pentru a transmite citirea contoarelor sau pentru a intra în contact cu furnizorul. Din păcate, instrumentele de comunicare online nu sunt la îndemâna tuturor.

Birourile de relații cu clienți trebuie redeschise, astfel încât oamenii să-și poată lămuri problemele direct cu reprezentanții furnizorilor de utilități.

Digitalizarea nu trebuie să genereze probleme pentru populație și prețuri mai mari, ci să simplifice lucrurile. Stresul creat cetățenilor trebuie urgent eliminat, iar furnizorii de utilități să înțeleagă că așa nu mai merge!

Claudiu Mureșan – Senator de Sibiu

SUSȚINE

SUSȚINE OBIECTIV MEDIA

Ne puteți sprijini financiar printr-o donație PayPal, ori direct prin transfer bancar în unul din conturile de mai jos:

RO60INGB0000999902439284 Deschis la ING Bank | Beneficiar: Daniel Dăbăcan
RO62 REVO 0000 1155 2357 1239 | BIC/SHIFT REVOROBB | Beneficiar: Daniel Dăbăcan

SUSȚINE!
Articolul precedentMesajul USR Mediaș cu ocazia Zilei Naționale a României
Articolul următorITM a efectuat controale în spitalele de stat și private

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.